raining petal

Monday 10 December 2012

Curahan Hati Kecilku...

Mngkin ada betulnya kalu kite kalu selalu berdmping ngan seseorg akan jd boring sbb cm no colour of rainbow that always shine b4...cube la tpuk dada n tanya hati...

Pernah x, kalu korang just kuar ngan seseorg yg korg kenal then tibe2 hati kite tringat je kt otg lain..so mood trus je spoil kan..walaupon pd dasarnye kuar 2 tok hepykan ati ni kan....kesian kawan yg temankan kite 2 kan,..nk pura2 tp xpndai nk memipu kerna ekspresi muke tph mnyatakan seluruh isi hATI kecil ini...

Ya Allah, betapa aku xdak mahu tok melukakan hati sesiapa pon yg ku temui kerna itu aku lbh suke mnyendrikan dri sahaja gar semua org xsedar akan kehadiranku ini...rasenye xsalahkan berbuat sedemikian sbb aku xmelibatkan sape2 pon lam hal n kegiatan aku,...tp mngkin ade juga yg akan trluka kerna sikap ku ini..aku x sombong cume xmau mnjdi peramah n akan mmbuatkn ati org trluka n lg parah lagi sekiranya pe yg dimahukan xdapt tok aku tunaikan..

Jd lbh baik sndri dr mnyakiti hati org n yg lbh skit lagi adlh hatiku sendri,...mmg cinta mmerlukan pengorbanan n aku x minta serta x akan ungkit pon pe yg penah ku beri or ku curahkan selama ini..kerna semuanye ikhlas dtg dr hati...tp aku xboleh sekiranya ade pngkhianatan dlm diam n xmngaku ngan perbuatannya itu,...sakit hati ini n lukanya sgt dlam...

Susah k untuk berlaku jujur dlm setiap masa kerna ianya umpama bhwa kita percaya...n tlong la jgn jdikan sy sbgai tmpt tok lepaskan kemarahan awk 2,..walaupon kdangkala kesalahannya hnya la minor shja..tp mngapa perlu hebohkan n spt nk mrah bagai nk rak...kerna dlm hati ade rse xpuas ati...sakit sgt hati ini hnya tuhan sahaja yg thu...org lain bolehl klu nk tipu,...jgn la kau tipu aku lagi,....kerna bile sesuatu itu sudah sebati lam diri kite..sukar tok dihapuskan walaupon sakit...kerna seolah2 telah sebati lam diri....


No comments:

Post a Comment